Beste leden & ouders van leden van SV VIOS,
Ons internationale VIOS Pinkster handbaltoernooi komt er weer aan. Dit jaarlijks terugkerende evenement is niet alleen op sportief gebied belangrijk voor onze vereniging, maar het is ook een van de belangrijkste inkomstenbronnen van onze vereniging, waardoor wij het handballen voor ieder lid betaalbaar kunnen houden.
Het bestuur en de toernooicommissie zijn sinds januari druk bezig met de voorbereidingen, om ook deze editie te laten slagen. Net zoals andere jaren kunnen zij het niet zonder de hulp van de hele vereniging. Dit is dan ook waar de toernooi commissie iedereen om zijn/haar hulp vraagt.
Hoe ziet de werkplanning er voor dit jaar uit:
- Dinsdag 26 t/m donderdag 28 mei:
Alle voorbereidingen treffen zoals: handbalvelden uitzetten, tent opzetten, inrichten van de tent, doelen opbouwen, handbalvelden speelklaar maken etc.
Door wie: Heren senioren 1, Heren senioren 2, B-Selectie, Toernooicommissie.
- Vrijdag 29 mei t/m maandag 1 juni:
Werkzaamheden zoals: bar personeel (biertappers, frisdrank-, koffie-, snoepverkoop), bonnenverkoop, ontvangen teams, etc.
Door wie: iedereen.
- Maandag 1 juni:
Vanaf +- 11:00 ’s morgens begint het opruimen en wordt het toernooi afgesloten!
Twee werkzaamheden zijn uit het schema gelaten en worden toegewezen aan teams. Dit aangezien erop deze werkzaamheden herhaaldelijk geen respons komt, maar wel hard nodig is. Dit gaat om:
- De nachtwacht (ingevuld door de senioren & veteranen teams)
- Douches en toiletten schoonmaken (ingevuld door A-jeugd, B-jeugd, senioren, ouders)
De verdeling van deze activiteiten is als volgt:
Nachtwacht:
- Vrijdag op zaterdag nacht: 2 personen van dames recreanten en 2 personen heren B selectie;
- Zaterdag op zondag nacht: 2 personen dames senioren 1 en 2 personen heren senioren 1;
- Zondag op maandag nacht: 2 personen heren senioren 2.
Douches en toiletten schoonmaken:
- Zaterdag 12:00-16:00 uur Dames A 4personen
- Zaterdag 16:00- 20:00 uur Dames A 4 Personen
- Zondag 12:00-16:00 uur 2 Pers. Dames B en 2 Pers. HB
- Zondag 16:00-20:00 uur 2 Pers. Dames B en 2 Pers. HB
- Overige tijden komen wel terug in het werkschema!
Net als de voorgaande edities van het Pinkstertoernooi, kun je inschrijven op bepaalde werkzaamheden wanneer het jou uitkomt om mee te helpen. Hierdoor worden de teamleden van verschillende teams op de activiteiten ingedeeld. Hierdoor krijg je de volgende voordelen:
- Minder overbezetting;
- Iedereen kan aangeven wanneer die zelf kan helpen;
- Variabeler inzetten van leden & ouders.
Net zoals afgelopen jaar vragen wij iedereen om 3 voorkeuren aan te geven, verdeeld over 2 of 3 dagen. Van deze “top drie” wordt gekeken of de werkzaamheid nog leden nodig heeft. Is dit niet het geval, dan wordt er gekeken of op hetzelfde tijdstip andere werkzaamheden zijn die wel nog moeten gebeuren. Per persoon worden twee van de drie werkzaamheden toegewezen. Met vele handen maken wij licht werk en zorgen wij er samen voor dat iedereen een geslaagd toernooi heeft!
Geef dus snel je top 3 voorkeur aan van:
- werkzaamheid;
- tijdstip;
- dag.
Let bij het opgeven op dat je jezelf niet opgeeft wanneer je zelf moet spelen! Natuurlijk proberen wij met jullie voorkeur rekening te houden. Wij hopen op veel respons en dat iedereen tevreden mag zijn.
Aan het eind van deze brief vind je een overzicht met de belangrijkste werkzaamheden voor het toernooi en de daarbij behorende aantal personen. Het is van groot belang dat iedereen mee helpt om een goed, gezellig, en succesvol toernooi te behalen.
Opgave kan uitsluitend via werkentoernooi@svvios.nl.
Groetjes,
Peter Woletz
Planning Pinkstertoernooi:
Vrijdag 29 mei
15:00 – 21:00 Buffet/en Bonnen verkoop 3 personen + 1person tappen
20:30 – 02:00 Buffet/ en Bonnen verkoop 8 personen + 2 personen tappen
22:00 – 01:00 toiletten/douchen verzorgen/ opschonen 2 personen
01:30 – 07:30 nachtwacht 3 personen
Zaterdag 30 mei
07:00 – 11:00 ontbijt verzorgen 8 personen
10:00 – 15:30/ 15:00 – einde toernooi +- 20:00 kleine tent 1 personen/per tijd
10:30 – 15:30 Buffet/ en Bonnen verkoop /Wc’s 5 personen +1 tapper
15:00 – 20:30 Buffet/ en Bonnen verkoop/ Wc’s 5 personen + 1tapper
20:00 – einde +- 01:30 Buffet/ en Bonnen verkoop 10 personen + 3 tappers
22:00 – 01:00 toiletten/douchen verzorgen/ opschonen 2 personen
01:30 – 07:30 nachtwacht 3 personen
Zondag 31 mei
07:00 – 11:00 ontbijt verzorgen 8 personen
10:30 – 15:30/15:00 – einde toernooi +-17:00 kleine tent 1 personen/per tijd
11:00 – 15:30 Buffet/ en Bonnen verkoop /Wc’s 6 personen + 1 tapper
15:00 – 20:30 Buffet/ en Bonnen verkoop /Wc’s 6 personen + 1 tapper
20:00 – einde +- 01:30 Buffet/ en Bonnen verkoop 10 personen + 2 tapper
20:00 – 02:00 toiletten/douchen verzorgen/ opschonen 2 personen
01:30 – 07:30 nachtwacht 3 personen
Maandag 1 juni
07:00 – 11:00 ontbijt verzorgen 3 personen
11:00 – eind opruimen zoveel mogelijk personen